Mysdag med cill

Imorse vaknade jag helt utvilad i min mysiga säng ) Det var skönt. Var ensam hemam så klev upp och gjorde absolut ingenting.
Vid halv 11 kom cillan :) Jättemysigt träffa henne åså :)
Vi åt lite mat. :D
Tog 12 bussen enr på stan, kika runt efter må fint tills imorgon.
Sen åkte vi hem till henne, fixade & grejjade lite.
Blev kvar där rätt länge. tils typ 7 - halv 8 :P

Helena & Amanda kikade förbi en sväng också :) jättetrvligt!
Efter dom hade kilat så tog jag & Cillerill en titt på Desperate  housewives ;D olala (: Kan inte bli bättre en torsdagseftermiddag ;D

Som sagt var kvar tills efter 7 nån gång, då åkte familjen + jag dårå ner på stan och åt pizzaaa :D pizzatimeeee WoHo love it .

Kilade upp till Freddoo en sväng, fast bara en kortis, för han skulel till Alex :P

Måste lägga mig skapligt tidigt ikväll om jag ska orka upp till hårmodellet imorrn (: klockan 9.15 börjar det, men det ska bli kul!
¨Jag vet itne vad jag ska göra resten av dan imorrn fram tills kvällen :P det återstår att se ;D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback