matteprov

Nu har jag nyss haft matte D-prov ;S
Kul att börja dagen med det liksåååm :p (LÄS: INTE)
haha jaao ;D Nu sitter jag och väntar på Cillerill :)
Sen är deet lunch, idag känns som värsta softa dagen.

Hade bara det här provet nu på morgonen, sen rast i tre år, sen ska vi kolla på Romeo & Julia på svenskan :) woho, så slutar vi 13.40. Heeeeelt ok ;)

Igår var jädrans fullspäckat känns det som, skolan gick snabbt visserligen, (låångrasten också, hmm) :P
anyway. efter skolan så var det solning som gällde för mig och Freddie ;)
hehe, Mm, sköönt ju, trevligt att få lite färg på kroppen med :P 
Efter det så åkte han på träning, jag gick och tränade mkt intensivt i 40 minuter typ, men det var skönt :)
Sen åkte jag hem, så jag var hemma halv 6 kanske,  hann typ ta något att dricka, sen begav sig mamma, jag och Dave ut och övningskörde ;)
Alltså det var j a g som körde bilen ;) WoHo.
hahaha vart riktigt impad av mig själv, åkte via stigslund ut mot oslätfors, smörnäs, sen tillbaka, genom stan, brynäs, sen genom stan hem igen :) woho.
parkerade, backade runt hörn :d massa duktiga saker gjorde jag ;D hahaha, och bara ETT litet motorstopp, haha men det löste sig snabbt ;)

japp, så nu är det bara att ligga i , Augusti blire körkort eftersom att jag fyller då :D jappp



mm ikväll så äre hockeykväll för hela slanten ;) eller vad säger du love? ;;)  (L) haha
Idag ska ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback