Måndag

Första skoldagen idag då. Det funkade helt okej, var pigg & glad imorse, fick skjuts till skolan av mammi i det soliga v a r m a vädret <3
Skoladagen gick fort. Åkte hem till Freddo.

Kom hem sen, skickade in lite rester jag gjorde klart idag (thank god!) har behövt göras länge.  :D NICE
Tjockade till Anna Skipper och "Du blir vad du äter" klockan 19.00 olala ( ; visserligen känns det helt fel att tjocka godsaker till det, men det är sådant man behöver ;D


    
= knepig kombo

haha indeeeeeeeeeeeeeed




Vid halv nio tog jag och sötlpluppen en  promenad i (det fortfarande ASVARMA kvällsvädret.)
Vi tog oss till ICA-PICA. hahaha
Haha där visade det sig verkligen vem av oss om  var den nyttiga i förhållandet, hahaha.
juice (utan socker) vindruvor och visserligen en godis VS. Choklad och saft. hhaha
jag kan säga att j a g var det sistnämda alternativet.  XD
tjockiiis.

Mmm här hemma kollade vi på 2 ½ men. hur kul som helst :)
Freddo kilade nyss hem. Jag är trött som ett as och ska kila ner och sova any minute!


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback