Hoppas det här funkar

Cillan nämnde nåt nyss om att blogg.se dampar ? hmm hoppas det inte gör det..


Ooooh, Freddes och min "Hockeykväll"  var hur mys som helst, kanske lite internt (och alldeles för privat för era små öron) men MYSIGT var ordet ;)


Jag har varit på stan idag med, först själv på förmiddagen, (let's dump geography everybody) meen heey ,jag är bara mänsklig,.
Införskaffade mig ä n t l i g e n ett par vita jeans ;) Dom var nice! Trivs i dom hur mycket som helst!

på engelskan såg vi världens mest värdelösa film ;S the Anchorman ;S Orka skitdålig, verlkigen.
Efter skolan blev det stan igen, fast med freddie den här gången ;)
Jag införskaffade mig en ny mascara, ny hårspray, ett urgulligt armband (mee loveit!) <3 samt en preseent till pappa som fyller år idag :)
Vart väldigt näjd med mina inköp..

På eftermiddagen senare var jag och åt med pappa & familjen (: Det var mysigt det med.

Kom hem, duschade sen kilade jag över till fredde typ halv 8. <3 olala ( let us not go any further) ;D
hahah javisst

Mmm

Imorrn är det sola med fredde, sen träna som gäller.  
måste plugga lite med, för matteprov på onsdag :) jag överlever ;)

 lovely day tomorrow fellas, DHW! <3 - don't forget it!

Kommentarer
Postat av: Bragelily

Great Site thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback