borde berätta

Borde berätta om min insats som hårmodell igår  ;D fast jag orkar inte riktigt :P
Men det var sött **  hihi
Om jag lägger in nå bidler från igår sen, så kan ni ju kika på min frippa på dom ;D (Eftersom att jag hade kvar samma frisyr på kvällen ;D )

Igår fick Sofia även sitt  very first modelljobb ;D 12:e maj (lördag) ska jag visa bröllops-kreationer. Fredagen den 11:e kommer innebära massa hårfix, hårfärgning klippning, frans&bryn färgning. bara bli massa ompysslad.
På lördagen blir det en heldaag med massa visningar och grejejr ( :
WOHO Sofia goes supermodel of the world ;D
SUG PÅ DEN NI! ;D
(För att skryta lite ännu mera kan jag säga att det var bara m i g hon valde ut av alla som var där ;D HEELT OK

WOHOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback