wiie vilken dag ;)

Jag trivs här oppe ;) vet inte om jag kommer hem igen. hö hö, nerå, skämtåsido. klart jag kommer back home people ;)   Men jag diggar det här placet ;)
Nu har vi varit i lekhuset; sara jag & eric, hahahaha och det var en dum tåv-åring som skulle krama Sara, men han var värsts håårdhänt :( så hon fick ett rivsår på kinden :( Men men, sånt som händer.

Nyss kom vi hem från Icaaa haha för vi har kööpt godiiis, så ikväll blire bara myys ^
skönt det, riktigt ta det lugnt hör uppe ^ :)

men jag längtar lite efter Gävle ändå ;) och alla människor som finns där (:
Men mne, jag är tillbaka på söndag-kväll ;)


update kommer, nu ska vi till Sauna-world ;) haha, hur coolt som helst :D
is-vak & grejjer.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback