Söndag-morgon (:

Gårdagen blev kanske inte världens roligaste, men ändå helst okej (:
Det börja med att Amanda kom hit vid halvtio typ, så drog vi till robban, fixa lite (;
hehe, dom var glada i hatten kan jag lova ;D
Sen efter det drog vi, (jag&amanda) till statoil och köpte läsk, blev kvar där ett tag medans vi förökte få tag  på Sandra, hon svara inte kan jag säga ;/ Hur drygt som helst, då visste vi inte vad vi skulle göra.
Vi började cykla in mot stán, fast där var det dörtt, så vi ringde robban igen, :P  
så blev det till att cykla tillbaka till sätra igen (: För vi skulle på party :D
fast vi hade typ tappat suget lite grann, så vi drog ganska snarttillbaka in till stan^^  Amanda skulle träffa Salle, och jag skulle träffa Cissi.

Inne i stan träffa vi på pojkarna; Fredde <3, emil, danne, schod och nåra (: Pratade med dom ett tag.. :D
Dom skulle in på jägarn, jag & Cillan följde med amanda till nordost där hon skulle träffa Salle, haha, sen tillbaka in tillstan,  Vi hängde på Mcdonalds med en massa trevligtfolk rät så länge ;D Det var trevligt det :D:D
Sen till Nivå, skulle leta reda på fredde. =)
Cissi drog hem.
Jag, fredde, danne och Bella gick till McDonalds satt där och prata tills tio i 2 typ, dom gick med mig en bit med cykeln, sen hoppa dom på tjugo över 2 bussen.

Jag cykla hem, bytte lite kläder. Sen hem till fredde vid typ kvart i 3 ;P Vi myste lite granna <3<3 hihi.
Sen Imorse skullehan dömma kl 9. Jag vakna 8.15 , hade sovit typ 4 timmardå.  Väckte han.
Sen var vi hur trötta som helst. Jag kunde legat kvar hos honom och sovit om jag velat (; Men jag åkte hem :P La mig i  sängen; kolla family guy, hahaha , plus en massa anant.
Känenr mig trött och febrig :P
Känenr för godiiiis <3 inte hellt  feel ;)

Imorgon  har jag och alla andra geografiare cykelexkursion 8.30-11.30  orka, vilket innebär att jag måste til skolan.

Men det är en kort vecka .  lediga på onsdag, och på onsdag natt åker jag till Åre tills på söndag.
Ska bli så skönt att vila upp sig lite, träffa familjen och så <3



update komemr äll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback