Överlyx :O

Yeaaa :D Nu är vi framme i Åre, strandvillan på 80 kvadratmeter.
villan ligger precis vid vattnet och är i etage. två våningar, två sovrum, supermega badrum & bastu, dvd, bredband, två flatscreentv:n, kombinerad tv+ internet på övervåningen (där jag sitter nu)
ååå fiint! jag vill aldrig mer hem !

Natten var dock förjävlig. tåget gick som sagt 1.40, Kunde absolut inte sova, tröck ihop mig på nåt säte sista timmarna, somna lite runt 4 kanske ;) kom fram kvart i 9 imorse, har  checkat in och så, så nu ska vi snart äta ^  sen ska vi bada !!! Villan hör ju till Holiday Club-hotellet ;) Så vi har alla deras förmåner också ;) Jaaa ja ja ;) Det här behöver jag ! Update kommer sedan, och förhoppnngsvis lite bilder då med ;)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback