Kläder för exkursion? :S

Vad ska man ha på sig om man börjar skoldagen med en tre timmar lång cykelexkrusion ute i skogen, men sedan går resten av dagen som vanligt i skolan ? :S
Det kommer säkert regna också!
Naaaah, jag orkar inte :P blir väll jeans. kan typ inte använda mina lovely klackisar . Men äger inga skor utan klack ffs :S haha, ska man då trampa runt i skogen med? ;)
hade jag haft et par söta "wellies" ahde jag använt dom (: Men blir inte mkt av det eller :P

Snart beck nudå ^^

Ska kika runt lite på tradera.com. :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en perfekt dag för mjukisbrallor ;)

Postat av: Sofia

jao iofs (: fast det är interiktigt min grejj (: tror jag har bestämt mig nu iaf (: jean blire och bruna stövlar tor jag (:

2006-09-24 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback