I skolan

Nu sitter jag i skolan.
Exkursionen gick prima, Jan-Banan är en riktig stjärna. ;D Cykla runti strömsbro, kom typ ända ut till Hille ;D  haha, men men, skönare än att ha fysik iaf (:
Nu har vi biologi, INGET är värre.  Men iofs ganska soft när man kan sitta vid datan.

jag lär änd åtill skolsyster snaaart ^^ för min rygg gör ooont :O jag känner mig som en gamling,  men aja, whatever.  :D haha orka gå runt och ha ont i ryggen ;D inte bra, speciellt inte när man inte ens kan sitta ner på en vanlig stol utan att det känns. ajajajajaj.

Slutar 4 idag.  matte + engelska kvar. men det funkar... inte så jobbigt.

Sen blire till att ta sig till apoteket med efter skolan.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.  den som lever får se.

bye nierds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback