Gör väll inget speciellt.

Sitter hemma nu och har allmänt tråkigt.

 vill festa ikväll, men får se om det blir något av det (: 

Hm gårdagen: sjukanmäld.
Åkte till valbo med pappa, farmor och bebis-syster Sara <3 Vi gick runt och kika lite, men jag var hur trött som helst.  Vi fikade lite och farmor köpte en frys haha .
Hittade jättefina stövlar på skohuset; Blå i mocka med en decimeter hög klack typ ;) Det var gerjjer det kan jag lova ;D
När vi var på väg hem ringde bejbi, så möttes vi i stan sen :) gick upp till hans farmor och farfar ett tag (:
Sen cykla vi hem :D Förbi cissi och bytte tilbaka min jacka :D

kanske skulle ha festat på kvällen igår... men detblev inte så. Var hemamtills 10 kanske , sen åkte jag till träffen, träffa fredde.
Vi hade himlans mysigt igår min bejbi & jag <3
Vi kollade på Boys&girls och åt chiips, dipp läsk & godiis <3 ih my love love.  :D
Mycket mysigt hade vi iaf ^^  <3<3

fast nu är jag lite trött :P Var tvungen att gå upp tidigt imorse :P

ska nog ta & ringa cillan nu tror jag

solong suckers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback