Fredag kväll (:

Hade jag varit hemma i Gävle hade jag  troligtvis partat, eller velat parta i alla fall ;) det hade vart grejjer det, men ingenting gentemot det här (: För just nu kändes den här lilla semestern behövlig :)
Vi kom från badet/bastu-landet ;) / gymmet (haha, jag, tränat ? Få inte för er nåt nu :P skulle inte tro det va :P kollade mest in de coola trampmaskinerna ;) mohaha)  för ca en timem sedan (: Och nu snart ska vi ätaa tacos ^
Sen en massa massa godiiis <3 bara för att det är mys ^
I like it.





för att byta ämne lie grann så är jag fetans shopping-sugeeen ;D jippi, idag har man fått pengar med ;D det känns prima (:

jag har ju som sagt min shoppinglista redan uppdaterad, men det känns som jag går och filar på den hela tiden. En massa impulsköp lär det väll bli med :P För sånt är jag ganska bäst på :P anyway.

 en och en halv dag kvar nu bara :/ men det blir väll lagom (: när jag kommer hem rä det bara 4 vecckor till höstlovet, det lär gå fort ;D
well well people
thats about it .

i alla fall just nu (:

pussis



Kommentarer
Postat av: Didrikmonika

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback