BTW

Beck var så otroligt värdelöst igår så det finns inte . Men det berodde väll typ på att jag dels var trött, men också för att jag sett det avsnittet ca 1000 ggr.  Naaah.
Nu fick jag seriöst tråkighetsspasmer. Jag vill hem och göra nå kul :D

det lät ju kalasans



HAHHA kolla in den här bilden :

http://www.perkornhall.se/Skolan/bildrharkskar-06/bildrharkskar-06-Pages/Image13.html

det är jag, cillan, roto & snorri när vi var på harskärsekursionen för typ två veckor sedan.

HAHA BIOLOGI det med såklart ;D  så otroligt mobbat

Kommentarer
Postat av: Stardoll Cheats

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback