Beck ikväll (:

Men  tyvärr får jag inte se det med baby min <3
Han ska kika hos Emil han (:
Blir till att mysa med kuddarna i sängen då ;)  och äta minaaa kakor jag ahr bakat <3 haha , fast de blev lite misslyckade. anyway ;D

Ohmy fan vad jag längtar tills man får pengaar :P lär shoppa lite då, vart pank huuur länge som helst :P
Och om två veckor ska jag klippa + färga håret med :) Det ska bli nice ^^  ;D
Hoppas bara det blir bra med slingorna, om jag nu gör det... annars döör jag :P pallar inte mer hårproblems :P

Sitter och lyssnar lite på musik nu, för tillfället  tokyo drift-soundtracket ; hur skönt som helst.
Väntar påatt klockan ska bli 9 så man kan krypa ner och kikapå beck (:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback