YEAH Lördagen , mer detaljerad (för er intresserade) :P

YEAH Helgen , mer detaljerad (för er intresserade) :P 

Haha, hade fått en flaska vin så blev lite partyhumör ;)
Så jag hade drickat och jag hade humöret,
men jag hade inga vänner och inget party :( buhu :P
Jag ringde till amanda och jag ringde till Cillan, men dom var väll inte allt för på . Så trodde inte det skulle bli nåt först :P Men så var Amanda på dans-humör, och jag med, för vi bestämde oss för Nivå ;D
Så jag åkte till amanda klockan 9 :) Så fixa vi till oss, prata lite strunt, lyssna musik åså :)
Haha sen när vi skulle öppna vinet hade vi sönder två vin-flaske-öppnare :D haha, men fick ändå inte upp vinet. korken satt som fan haha .  vi prova med två olika andra också, som man typ skruvar ner och sen drar upp, men vi fick fan inte upp flaskan ändå :P
HAHA , vi ringde efter Cillan :D Hon fick komma med deras high-tech vin öppnare ;D och då funkade det :D
Cillan skulle inte med först :( buhu. men när hon kom till Amanda så blev hon minsann lite sugen ;D Så hon stanna kvar där med oss :) Vi krökade lite :) Sen åkte hon hem och bytte om.
Egentligen skulle vi åkt ner på stan 11 ^^  men så blev det inte.
Vi blev kvar hos Amanda ett bra tag.  Så körde vi supleken med en tärning.
Sen känns allt lite oklart, en flaska vin hade jag dragit i mig iaf innan vi kom till stan haha, lyckat ;D

När vi kom ner så skulle vi upp till Olle's för fredde var där :) fast jag blev typ skitsur på vägen upp, så jävla irriterad, fast inte på han :P utan på en annan jevla typ :P Så jag tvärvände.
Sen in på bocken för jag skullle typ leta efter en :P HAHA men han var inte där :P
Sen gick vi förbi Nivå "Jag gör inte sånt, jag känner ägaren" haha kul kille :P
Typ nu var klockaan seeeeent , hm tor jag :P haha anyway. Mötte upp fredde utanför Goya ;) Cillan & Amanda åkte hem :( Men klockan var kanske halv två (?)
Träffa Lars-Åke gjorde man med :D Så vi snacka lite furuvik haha .

Eftersom det är 20 på Goya så prövade vi inte ens att komma in :P utan fick nycklarna till Per's lägenhet jag & bäjb, eftersom Per skulle sova hos tjejen sin ;) Och var då så snäll och lånade ut sin lägenhet till oss som inte hade nå busspengar haha.
Vi gick först till McDonalds,  :) fyllemat. yuck.
Sen  när vi skulle till lägenheten var det nå gäng med störda killar som var hur kaxiga som helst, så man blev så jävla irriterad, lite rädd med faktiskt :S  NFG fick komma, undra om vi vill skriva rapport, haha, men vi orka  typ inte. :P Så kom vi "hem" brände popcorn och drack upp 7.0 ciders ;)
niiice yao ;D
sen, sov vi. :D

Imorse låg vi och myste tills 1 kanske . kom hem halvtvå :)
Jag känner mig sliten, så tänker inte göra allt förmycket idag :P även fast jag borde.
Ikväll blire väll att va med hunney <3 älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback