Ta en titt i Sofias väska ;)

Ta en titt i Sofias väska :)

jo, sånt här är ju alltid kul ;D

i min väska idag finner vi följande ;

hårspray, H&m (för den luktar godast) ;)
Paris Hilton - parfymen
tändare
Min plånbok, köpt i Polen. D:
rosa necissär, köpr i bulgarien 2002 typ : innehållande följande;
vit ögonskugga
solpuder
brun ögonskugga, make up store
mascara, Loreal (för att den är allmänt bäst)
foundation, IsaDora
Foundation, Revlon
läppglans, Lancome.
två ögonskuggor från h&m i bruna nyanser (:
två penslar (:
-
Mobil
min rosa fickspegel (:
kam
Hårborste
playboy nyckelband med skåp+cykelnyckel :P
peak-band med hemnycklar :P

Kommentarer
Postat av: Dirty_JB

inte glömt något i väskan

Postat av: Anonym

vad skulle jag ha glömt ?

2006-10-17 @ 22:35:38
Postat av: Aboutmadrit

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-02-18 @ 19:00:59
URL: http://aboutmadrit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback