Skön kvällsmusik:

Nu ska jag lista några sköna låtar som jag diggar just denna tisdagskväll. (ta det inte allt för seriöst.)

1. Going under - evanecense (med tanke på provet.)
nejdå, ne ärligt;
 

  •  slow wind - r kelly
  •  i love my chick - busta rhymes
  •  johanna &sven - björn rosenström
  •  we ride - rihanna
  • that la la la - rihanna
  • bad boy - cascada
  • maneater - furtado
  • dom tittar när jag dansar  - kaah  [haha tips från calle ;) ]
  • winnerbäck
  • kent <3
  • fjortisfylla theme - Conny B.

HAHA satans vilken blandning det blev ;)
Men jag tog dom helt random :p
tröck fram en låt i winamp, och om jag orkade lysssna på den, så platsade den helt enkelt på listan. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback