skitskola

jag har faktiskt varit jätteduktig idag och jobbat HELA DAGEN med min exkursionsrapport :) duktigtsofia
Dessutom har ja äntligen skickat iväg socialkunskaps undersökningen :S läskigt värre. haha men det är gjort nu iaf :)
Allså jag får ryck på allt som har med harkskär, östersjön, termokliner och Karin Werner att göra! :S
orkar verkliiigien inte :O
På Onsdag har jag utvecklingssamtal också, vilket får mig att innerligt önska att det var Torsdag.
Men nejså :| Frotfarande bara Måndag... Eftermiddag dock :) Det är ju bra .(Y)
Imorrn är det Desperate Housewives. Jag ska straffa mig själv genom att inte tillåta mig kika på det,
- om jag inte blir klar med den här skitrapporten innan midnatt.
Så, det kommer nog få mig att anstränga mig ännu mera! And it better be good!

taack Cillan ^^, Du är till stoor hjälp :)
I'll make it up for you (: Promisse :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback