Så jag pysslar om mig själv <3

Egentligen bara slappat idag <3

Sen har jag äntligen fått fixa mina naglar också ;). Tog mig tid. Helt klart mycket bättre att ha fina naglar än nå halv-dant ofilat äckligt. :P Hatar att ha ofixade naglar , verkligen stöörigt <3 snacka om fetaste I-lands problemen jag har. :D haha men faktiskt.

Målat mina tånaglar har jag med. Så nu har dom fått en röd nyans av Isadora nr 45.
Kanske lite somrigt med rött? men jag tycker faktsikt att det håller fortfarande (;
Och det är ju bra, för det är ju snyggt. D; Speciellt på händerna,
>>så står i valet & kvalet om jag ska måla på mina fin-filade naglar lite rött nagellack bara för snygghetens skull? får väll se hur jag gör :D

förövrigt så fuckar sig vårat internet :O Helt störigt. cpa skit fan.
Får ringa till fredde och fråga vad man ska göra :P <3 pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback