Morgon + FREDAG

Jaa, jag blev hemma idag, iaf från socialkunskapen. Ska nog till skolan 13.05 lagom till matten, tror det var någon viktigt genomgång idag så jag lär gå dit...
Men det är bara en timme, så jag slutar 14.05.

Ikväll blir det mys med fredde hos mig, för jag är ensam hemma (: n1  ^^  ;D haha .
Så det blir väll till att kika på någon bra film.

Idag då : Är hemma nu, ska skriva på labbrapporten, räkna matte, fysik, göra engelska. Sedan kommer jag känna mig någorlunda nöjd.

lyssnar för tllfälelt på Tretton-soundtracket, och jag lovar , som låtarna är rugigt bra. Diggar dom stenhårt ;) Men snart måstejag väll dissa dom för lite låtar man får energi av ;) Så jag orkarjobba.  (:

juste, ska göra diagram & socialkunskapsinlämningen, loggbok engelska också (;



Fredag : Sköna dagar ;) Veckans bästa faktiskt, to be honest ;) Två veckor kvar tills höstlovet nu bara (: Det ska jag väll klara av. Har egentlgien inte så mycket at göra i skolan . bara om man LIGGER EFTER, som jag dårå ;) Höstlovet ska jag se om ja kan leta mig ner till Sthlm för lite shopping med Amanda. Skulle faktiskt sitta fint de ;) Speciellt eftersom man fpr pengarden veckan (:

Aja, nu måste jag komma igång om jag ens ska hinna med något av det ovanstående.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback