Måndag, igen...

...Som så många andra gånger (; haha, fast dagen har vart kul faktiskt ;D
Cillan & jg är ovanligt tönt-fnissiga i skolan (hey, no offende Cill, jag tror du vet vad jag menar ;D ) Haha detär såååå kul <3<3

Dagen: Skola, helt ok, dagen gick fort. Fick inte tillbaka nå prov, men gjorde därimot engelska redovisning vilken blev helt ok, med tanke på att jag inte ens läst någon bok. hahhahaha, men orka skolan säger jaaag :O :S  Helt uttråkande.
Aja, sen åkte jag bara hem, tog det lugnt åså.... Kände mig inte helt frisk faktiskt för att vara ärlig. men jag känner mig bättre nu iaf ;D

Min kära moder har bakat bullar hahahaha,så ska snart äta en. baraförattkännamigallmänttjocksen.

Helgen <3
Jag tycker om helgerna no mather hur dom blir (: Jag tyckte iaf att den här helgen var mycket rolig, speciellt fredagen ;D Hahaha massa roigaminnen <3 Linnet & soffan tex ;D HAHA kommer inte glömma på länge (;
Det koemr väll lite pics snart ^^ Ska hämta dom från Cillan bara. ;D
 Längtar redan tills nästa helg <3  
Då blir det; Som Robbie skulle uttrycka det - Ut och drägga igen ;D!
Jajaja <3<3<3 bara för att jag älskar helgerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback