Måndag igen, som så många andra gånger.

Jag är hemma och är sjuk idag.
Och JA, jag ÄR sjuk, PSYKISKT KNÄCKT kallas det. :) Så, nu har vi rett ut det.
Jag är sugen på massa  godis ;D tjock som ag är. Men sitter för tillfället och skriver på en undersökning till Socialkunskapen (: gu va jag är duktig. :D  sen blire mass , massa, massa mer plugg. And I hate it.

två veckor kvar innan höstlov (: Två och en halv vecka kvar tills man får pengar ^^, yeih ;D
Men undrar fortfarande om de blir nå Stockholm då? Skulle ju vara as-kalas-trevligt :D Men vi får se.

Nä nu gott folk lär jag fortsätta plugga så jag hinner. Klockan 16.15 ska jag möta pappa, så ska vi gå och fota Sara till Gefledagblad inför hennes ett-års-dag på torsdag ^^, :D <3 Vill gärna ha hunit med en hel del då. :D
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback