Godmorning people (:

Gårdagen var helt ok =) Mycket trevliga människor & mycket skojj (: Så det var kul! ;D;D En del skratt-incidenter haha  XD
Åkte 20 över 2 bussen, så kom hem strax innan tre (:

Fredde sov här. så nu ligger han och sussar sött i mín säng ;) <3 Han är så gullig ;D
Själv kunde jag inte sova riktigt. :P fast är ganska trött ändå...
Jag  känner för film och mys ^^
Kanske kikar lite desperate snart  :D

Idag: Vet inte vad jag ska göra ...  Cillan ska få tillbaka sin Ipod iaf ;) haha. Sen ska jag se om jag kanske kan få köpa Min egna lilla Ipod idag ;D Det skulle vara prima
Ikväll då?
  Undra om det bli lite party då igen? det skulle inte vara helt fel :P Bara kul tycker jag ;D
Annars vet jag inte.  (:

Imorgon är det klippning&färgning utav hår iaf (:

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback