Fredagen:

Först efter skolan gick jag på stan ett tag med Amanda & Cillan.
"Hur gåre med Zlaatan då? " haha hur kul som helst.
Sen vid fyra sluta fredde så då gick jag upp till han på MQ . Så var vi där ett tag ja, fredde, emil, alex, rova.  Sen träffa Bella med (:
Hm prata en massa, sen till donken och åt Mcflurry ;:)

hm..
Åkte hem kanske tjugo i 5, gick upp till freddes framor&farfar, fikade, så var Hanna &  Melissa där :) Trevligt  :D ^^  jao :)
Sen cykla vi hem (:
Kom hem för ett tag sen (: Men har hunnit vart på affärn och köpt guuuuudizz också ;D
yummie.
Ikväll sover bäjb här :) Mysigt ska det bli ^^
bara erik och jag hemma för tillfället, mamma & david är borta :)
 Aja, håller på och pyssalar lite här på min lilla våning..  :) Så jag får det lite snyggt och städat omkring mig ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback