fan va less jag är , men dagen har varit bra :D

jaa, precis om rubriken ; Dagen har varit bra :D
Skola först, sedan slutade två, orkade inte socialkunskapen.. Träffa pappa, farmor & Sara på stan så gick vi runt lite, sen till MQ hälsa på fredde :)
Sen cykla jag hem, sedan till farmor när dom kommit hem dit. Så fika vi där :
Jag låna en bok, och fickett sött magnet-halsband av farmor <3 himla fint vare ;)  :D

Vid fem gick vi över till Olivia (kusinvitamin) som fyller 9 idag :) Fika mera  ;D <3 Det var trevligt, mycket folk, sånt är alltid nice ^^ ;) Kom nyss hem. .
Är lite trött.

Skulle vart med fredde, men han ringde och sa att han dissar mig för grabbarna och hockeyn idag ;D haha <3 men det är lugnt för mig ^^ ;) Skönt att bara tare lugnt hemma (:
megachill ^^  Även fast det alltid är bäst att träffa han <3, men vi ses ju imorn :P

jao..
Nu kom mor hem också . jag som kände för mega-hög.-musik-poppning. men får väll lov att visa l i t e hänsyn nurå iaf ;:)



Jag är satans less på livet i allmänhet. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback