dålig bloggare jag är :P

Har liksom inte riktigt orkat :P


^^  Gårdagen blev lugn, kom hem, var hemma, segade runt (:
Sen åkte jag till Fredde på kvällen och mös (:
Kom hem, hade grymt ont i magen, men kunde somna tillslut ändå...

^^ imorse så var jag grymt trött, pallrade mig upp runt tjugp i åtta, tog det lugnt som fan^^ tänkte va hemma, men kom ändå i skolan i tid tills halv nio :)
Orkade vara kvar hela dagen, peppar peppar ta i trä.
Åkte hem i grymt trökigt väder. DET REGNADE. 
Sånt orkar man inte med på måndagar..
Men Cill var med iaf ;)
Kom hem, satt vid datan.  :P
Ringde fredde som va hemma idag stackarn :( Kanske skulle sovit hos honom, men det blir nog inte så, har alldeles för mycket att göra känns det som... :/ dddamp
Vill va med min baby ju <3

----------------------------------
Nu har jag ätit  grejjat :) Fixat lite i min lådor :)
Fredde ringde för kanske en halvtimme sen :) Prata tills nu (: Blir nog till att sova hos han imorrn tror ja ;) saknar han alldeles för mycket <3
Den här kvällen är trökig.
jag borde nog gå och lägga mig snart ^^
Sova fram tills bättre tider (: eller typ imorrn efter skolan, för ska va med bäjb då <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback