chill (:

olala sedär , jag ska sova hos baby inatt (:
mysigt mysigt ^^
Dessutom mår jag alltid mycket bättre när jag är med han ;)

För tillfället håller jag på och plockar ihop lite grejjer jag måste ha med mig :)
tror nog jag inviger mina nya skor imorrn (;
ska nog ringa han snart och höra vart han är, eller juste :P han skulle inga mig när han var påväg från träningen  ellerwhateverdetnuvar :P  haha , har för mig att han skulle kika förbi där :P Även om han inte får träna stackarn ^^ :(

aja, sitter jag still här mycket längre så komer jag blii seeeeg :P inte bra.
Tänkte kila upp och ta en alvedon, sen leta reda på någon bra film och ta meed mig <3


14 månader nu baby
Det ska vara du och jag...  <3



wieho, nu ringde telefonen.ska åka till träffen (: tervligt trevligt, haha men ¨måste nog ta och snygga til mig lite först isf .hahaha jag är helt off
mjukisbrallor, inge smink och en rosa tröjja ffs.
porrigt värre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback