10 random låtar från Winamp

Nu ska jag slumpa fram 10st låtar från Winamp och sedan komentera dom:
haha skitintressant.

HIM - Wicked Game
- hur bra som helst. en av mina favoriter
Fonky fresh - försöker leva - Diggade dom asmycket förr, haha inte helt fel allså :P
Jason Mraz - I'm yours - Hur skön som helst ;D
Daniel Powter - Jimmy get's high - Den gick väll high på radion för typ ett år sen ? sönderspelad.
Helene Sjöholm - du är min man - haha vad ska man säga? grym ju ^^ somamrlåt.

haha hälften kvar nu ; D Nästa låt blir?
(trycker på    >> - knappen  )

Magnus Uggla - efterfest - Tänker på när Lina&jag var i lofsdalen haha vi sjng den hur mkt som helst då :P
Ronan Keating - If tomorrow never comes - Helt seriöst hur fin som helst <3
Tv Themes - Desperate housewives - signaturmelodin ;D
Tages - I should be glad -  Huh? Vad är det för låt ? har aldrig lyssnat på den iaf :S dålig var den .
Aton&Affe feat Jozzzzze - En löögn -  skön låt. seriös, helt sjuk :P




Kommentarer
Postat av: Lovesleepercell

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback