Update ;) igår + idag.

Igår så rullade dagen bara på (?) hm.. tror jag :p haha kommer inte riktigt ihåg :P var trött och slö och allmänt knepig,men aja :p
Haha juuste ;D Neviu gick runt och härmade BORAT heeeela dan, HAHAHA verkligen kul :P
Vi ska hålla nåt jäkla tal på engelskan, och våran lärare är allmänt störig, helt dryg^^
 
Men jag var duktig och var kvar heeela långa dagen i skolan iaf (: si si vad jag är duktig :D
Fick skjuts hema av mammi när jag slutade ^^,
Skulle jag laga mat, haha och råkade trycka ut typ en halv tub tomatpuré över heela mig :p klaaaant.
mjoooho.
Hmm javisst ;)
Sen gjorde jag väll inte så mkt,  :D fick låna david's hörlurar på kvällen så jag kunda poppa musiiiik - HÖÖÖGT :D::DD jaaa ;D det var Niiice ^^ ;
Mm :D

Idag så försov jag mig som alltid på tisdagar, helt knep.  :s Sällan det händer :S haha kom till matten när det var typ 15 minuter kvar :P
jao :)  Men bättre sent än aldrig (;
Vi hade labb sen,på fysiken,  koppla lite sladdar :D hah lättfixat ;) Så vi fick lunch tiidigare ;D
Fast det är lite drygt, för nu har vi haft ett hål sen 5 över 11, börjar 13.20 igen :S
orka vänta såååå länge ;/
Jaja, då har vi matte ;) Sen engelska ;)
Sen  är det  FREDDE-TIME <3 oh hunney, för jag har saknat haaan :D  :D:D:D:D:d
Jaaaa ;D
Hm ja...
What to do? What to do ?

I helgen vill jag fieesta ;)

men vem bryr sig.

lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Arnetilda

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback