trötthet, skratt, skola skola & åter skola .

:D jao.. typ min dag :p
Börja med att jag försov mig litet .  ;S Jobbigt ju ^^  haha å sen när jag äntligen skyndat så att jag skulle hinna med bussen - SÅ KOM INTE DEN! daaah, lite irriterande :P  men aja :P Dagen flöt på, även fast jagvar gryymt trött heeeeela tiden ^^

slutade runt 15.15. gick runt lite, till skolan, plugga lite, sen och hämta ut min cykel från lagningen :P
18.00 på skolan igen (var på skolan ända tills dess med, plugga å fixa med en massa grejjer. så verkligen BARA skola idag ;S ) , jobba matte tills 20.00
cykla hem sen med cill, det var mysigt ^ ;)

Aja, men idet dtora hela så  har det  väll inte vart en alltför intressant dag ^^ :P

Nu saknar jag bara min älskling <3 :(

dagens plus + ;  wiiieeeeooo ;D Gissa vem som fick en present idag? :D o jaaag från min lovely Cill, min söta S-nykelring (: sååå gulliiit ^^ ;D
dagens plus + 2;  Allt fika hahahaha och allt vi skrattat (åt typ familjen) mohaha :P  haha och verdandi såklart ;)

nice jao

Ledig imorrn meeeeeeed ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback