trevliga dagar :)

De senaste två dagarna har trots allt varit mycket trevliga  :)
Igår var jag så snäll och köpte blommor till min mamma tills hon kom hem :) nihi. Hon blev glad & det uppskattades ;) Sen när dom var på affärn köpte dom hem glass och choklaadsås :D yummie .
så åt glass och kollade desperate ;)

Idag kom mormor& mamma hem hit, då hade mormor köpt lite kläder åt mamma & mig :D hihi det var snällt ^^ :D  så jag har nu två nya toppar inkasserade :D mycket nice ^^
Efter det tände mor och jag ljus och kikade på sjunde himlen <3
mysfaktor 10/10

nu snart är det time for dinner ;) mmm. Och imorn är det back in business, sceeewlan för hela slanten :)
Ska bli kul! ;D Trök att va hemma , finns fan inge att göra förutom kolla film, desperate och sitta vi datan. :S
Naaah, så blir man jättpigg på kvällarna medför man inte rört sig nå på dagarna, så kan itne somna ;S
Men men, back to the old.
Men kan inte neka till att skolan är bland det värsta som finns i mitt liv för tillfället ;/ I haha vaddå dubbelmoral?  :P haha, I think you get it ;) Kul med klassen å grejjer ;) inte själva arbetet :P
Aja, mycket som ska uträttas imorrn.
OC på kvällen ;)
Slutar tidigt iaf ;) det är ett plus (Y)

Vi har börjat planera vårt adventsfika nu med ;) haha detär såå mysigt^^
Jaa gott folk ;) Vi gårmot bätter tider :) <3

lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback