TORSDAG!

Igår :  Så var jag först hos pappa :) Sen ner på stan med Fredde :) tjocka mcdonken å grejjer  ;)
Vi åkte hem till hannapå kvällen  kolla OC med henne och Sara.  :)
Det var mys ^^
Sen hem ill baby, så sov jag där <3

Idag åkte vi in till staden ^^
Luncha med hultman, jonas, kärlin & heleeeenaaa <3
Det var trevligt ^^
haha sen dissade pojkarna oss flickor som gick och shoppade lite :)

Det blev en tröjja och en, BALKLÄNNING ^^, som jag fick av mormor :D:D:D: D hur fiiiin som helst :D
å juste, ett halsbadn i silver, lååångt. och en annan brun tröja med knappar som jag  ska lämna tilbaka :p för det var ett dåligt i m p u l s k ö p. :D
Aja, får väll fixa det imorrn :)


Imorrn blire party också!! Vet inte riktigt vart :P men vi kan fira att Cillan kommer hem om en dag då iaf :D
För det gör hon!
åååå miss you daaarling ;D
På lördag är det BÅLFEST haha :D Det blir grejejr det kan jag lova ;D

min kära pojkvän lanar ikväll :p hahahaha mobbat ^^ :P naaaw, hoppas han har kul iaf <3
Flickorna komemr snart hem hit till mig så ska vi väll kika film eller nåt :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback