Sööndag, och sista dagen på lovet :(

Buhu :(
Orka med att börja skolaaan igen ^^

har haft ett så himla mysigt lov :)
Bara vart med fredde  <3 myst & umgåtts :) Så underbar min älskling.
<3 All kärlek till dig hunney  ; D

Igår så blev det fieest  . :D Var hemma först för david fyllde år :) Så det var massa släkt och grejejr här :) Mysigt :) Sen var jag över till Robbie & Pato :)
Åkte halv elva (?) ner på stan, träffa amanda, emmstedt & tobbe :) Så åkte vi till fridhem, hem till nån fredrik :P
Det var trevligt där :) Mycket roligt folk o grejjer (: Vi körde supleken för att komma igång lite ;) och tro mig, vi KOM MINSAN IGÅNG haha kul vardet ;)

Amanda&jag sprang för att hinna med bussen till stan ;D 
haha "JACK"
hur kul som helst ;)
Hängde på donken åså (:
Sen åkte jag & baby hem till han och sov ^^ (; 

Imorse klev vi upp runt halv tre, tjocka pizza :D  yeah ;D
Sen hem till han och kolla tv :) pimp my ride uk & fcz haha alltid <3
mysiigt kan jag lova .
Så himla underbar! älskling, you make my days.. <3


Sofia Jäfvert <3 Fredrik Olsson   7 /8-05 - alltid

Kommentarer
Postat av: osma

varför har du börjat med det här:S har inget annat för dig på din fri tid! sista frågan är du kändis nu?? BUUh på dig med
MvH osma

2007-03-29 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback