skoldag :)

Dagen var ganska seg faktiskt ;S  jag som brukar tycka måndag&tisdag  går fort :S
Aja.
Fick träffa Cillan iaf :D mkt nice ^^ ;D
haha fan va kul vi hade med våra tidningar idag D: haha måste vi fan köra en repris på ;D 

 



hahaha helt sjuk humor
ja, ja, jag säger då det  ;)
"du där, kalufsen!"
Faktiskt r o l i g dag :D
yeah

kom hem för ett tag sen. .20 minuter sen kanske :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra .. hm :) å baby är iväg på teorikurs :/ :) men detär ju bra iaf :D
fast saknar han en massa <3
Hoppas jag får träffa han idag :) för det är typ därför jag kliver upp på mornarna :)

anyaway.
en dag mindre till helg ;D

Kommentarer
Postat av: tjenare

kalufsen haha:)

Postat av: sofia

Haha aa visst vare kul :D

2006-11-06 @ 18:35:05
Postat av: Anonym

hah ja det var rikitgt skoj , riktig stjärnskott
det där:) din är niceee , som robban skulle ha sagt haha jag o syrran skriver lite , det är skojigt.

2006-11-06 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback