Plugg, Tv & mormor <3

Ja :D
Hade kort dag idag :)
Slutade strax efter klockan 10 :)
Efter gick jag hem till mormor, där var mamma också :) Sen åt vi lunch tillsammans myyys ^^ ;)
Var kvar där typ hela dagen känns det som :P Kom hem runt 4 ?
Började skriva på mitt socialkunskapsarbete,
när jag tröttnade Räknade jag matte tills "You are what you eat" började ;)
I pausen läste jag i geografi-boken eftersom vi har prov imorgon ;)
Sedan har jag försökt skriva lite till på arbetet :) Men blev inte så mycket dock.
Gjorde min önskelista istället tills juul ;D  Så nu hänger den snyggt och prydligt på kylskåpet ;)  :D:D
Kollade på extreme homemakeover klockan 7.
Läste lite geografi då med (:
Hade tänkt och göra det nu med innan OC börjar.
men måste in i duschen.
Så hade tänkt att hoppa in där nu :P
Sen koka en kopp pepparmynts tee , eftersom att det är bra för allt möjligt man kan tänka sig ;D
bara nyttig & hälsosamt ;)

Jag behöver nya kläder, och det är med raketfart ;)
´Det har jag konstaterat, jag vill ha en massa tröjklänningar och overknee's  ;) finemang.

Imorgon är det skola igen, geografiprov, men ananrs inge speciellt :p
Slutar ganska sent tror jag ;S Runt 4, men jag kan behöva de där sista socialkunskapstimamrna.
Skriva mitt arbete så jag slipper göra så himl mycket hemma ...

Som sagt, no time.
Måste göra mer nyttiga saker nu :p
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback