Onsdag :)

Gjorde biologiprov idag :) Fast sen efter det åkte jag hem igen, klockan var väll lite runt 11 då :P
Hehe, började med lite restarbeten jag var rvungen att göra,
fast blev inte klar dock, men har börjat iaf :D

Sen vi halv tre åkte jag och Robbie in til skolan på  OBS-matten haha . 
Den  var grym ;) ^^ Synd att det inte hinns med nå fler lektioner innan nationella :(
Men jag hoppas det går vägen aif :)

Direkt efter det tog jag bussen hem  till bäjb ;) 
Så fick äntligen träffa han idag  :D  han är såå underbart gullig <3
Gick hem så jag var hemma tills O.C började :) kikade på det och drack juice ;)
Prima


Inte en jävel är innne på msn, inte alls någon kul iaf :P hahaha  :P Ska väll ändå logga ut snart :)
Gå ner till mitt gulliga lilla rum :)
fixa iording allt tils imorrn :) måste köpa nytt busskort då med btw
Imorrn får man pengar med :)
Då ska jag kanske införskaffa lite julklappar :D
I better, för allt tenderar att  ta slut  så fort :S  hah inklusive pengar. haha

Men ska till kära stadsbibiloteket först efter skolan med Cillan :) Plugga matte tills älskling slutar jobba klockan 4 :) För ska åka hem emd han då :)
men det blir iaf ett par timamrs plugg :) Och, Im in need for it. 
Så good ^
Kanske ska skriva klart filmrecensionen nu? skulle va skänt att få den ur vädret :P haha skulle varit inne 29 september! haha 
Så det blir p åtiden ;)

Sen ska jag som sagt ner till mitt lovely rum ( som för tillfället är riktigt stöökigt ;S) Och kika lite Ronny och Juliakaske :D Räkna lite matte om jag orkar ;)

puss puss 

He is The One  <3<3
All kärlek till dig baby
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback