Nu har kag vart världens SÄMSTA på att skriva

JAG SAKNAR DIG CILLAN, kom hem, nu!!!!
Nu har kag vart världens SÄMSTA på att skriva

Jaaa, jag gör det : '( Mn hoppas att hon har det roligt iaf, så att det är värt all den  tid hon är borta från mig ;)

Aja, jag har inte skrivit sen vi fick lov typ ^^
Kan bero på att jag har haft annat för mig (men det har jag typ inte) Så det beror mestadels på att min bror har ockuperat datan 24/7. :S naaah. drygt :P

Aja;

fredag:  hemma, bara mys med baby ^^

Lördag: Klev upp 7, åkte till huvudstaden, var där heöa dagen, gick runt med mor min, det var mysigt ^^. Men jag hitta inget dock :/ Och det var ju lite segt.. aja
På kvällen blev det party :D
haha och jadu, vad ska man säga. :P
Lite för mycket att dricka och lite för lite roligt :P
men anyway :D det var skojj :p
Åkte hem till bäjb sen på kvällen :p

Söndag : Var med fredde, sen sov han här den gullungen 

Måndag: Var med fredde hela dagen :) Sen skulle jag bort på kusin-kalas ;D  mys mys ^^^

Tisdag: Snö äckel ute, bara slask och skit. :P bläääh .
Åkte till pappa och passa sara på förmiddagen. Sen hem igen. duscha å grejja :)
Sen ner på stan och mötte Fredde och Rova. sen var jag, Fredde, Hanna och Sara på bio och såg
Djävulen bär Prada. Den var bra :)
Åkte hem sen i snöslasket, kolla det sista av desperate housewives :( naaaah palla att det tar slut för sässongen :S:S:S:S:S:S:S
Sen ringde fredde strax efer 11, prata tills tio i 12 typ :) Sómna efter det :)

IDAG: HAr min fader ringt och väckt mig för jag ska passa Sara lite igen (: Inget emot, men ska träffa charlotta först klockan 11. sen efter ska jag och fredde på stan (: fast lär ringa han snart och säga att han kan åka ner senare ^^ eftersom jag måste till papa  :P
hehe, aja :P myys  ska det bli iaf  :D ^^

Ikväll blire att kika på OC med :)

lär fixa mig, för ska åka halv-bussen. puss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback