nu är det lateeeer

Ja. :)
Idag efter skolan drog jag & Cill till bibblan och pluggade lite matte ;) sicka nierds ;)
Men det går framåt iaf ;D     peppar peppar ta i trä

Ja, vid fyra slutade babe, så vi åkte 20 över  4 bussen hem till honom då :)
S låg jag och kikade skolkatalogen och höll han sällskap medans han städade ^^; Så sööt han är ;)<3¨
hihi, han skulle bort vid 7, så då gick jag hem igen (: :P

kollade extreme homemakeover
sen maat ^^ :D

så nu senare har jag räknat matte & duschat, ska räkna mer matte in a while.. .
Tänkte få klar lite mer på socialkunskaps inlämningarna ockå.
Sen ska jag fortsätta att förbereda inför seminariet imorgon :)
Men det känns lugnt ^^ 9.30 börjar det (:
Så det blir en timmes sovmorgon ^^ :D
Ska bara prata om ett arbete jag har gjort :) Och jag menar, det kan man ju :P eftersom det  har man jobabt om :P

Jag har tagit mig för vana att alltid ta en kopp te på kvällen (:
Det är bra för många saker :
huden,
lugnet
koncentrationen. :D
 

Mm :)
Och imorgon är det Fredag (: 1:a december också  :D
mammi har varit så duktig och plockat fram våra advents-ljusstakar idag :D
Det blir så fint.
Älska juletider (F)

i helgen ska vi försöka se till så att bäjb och jag får till lite julbak ;)
men jag måste ju plugag en massa =( Så kanske får ta det nästa helg :P

Anyway, short day tomorrow , skönt med helg <3
men ska till bibblan efter skolan igen (:

aja, jag är en nierd, men en gullig sådan ^^,

puss :D


Aja, imorrn är det fredag också

Kommentarer
Postat av: Theodormargit

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

Postat av: Theodormargit

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2008-09-01 @ 11:30:12
URL: http://theodormargit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback