näe nu.

Ååh, måste fan ta och rycka upp mig, komma in i några normala rutiner igen :) Ta tag i skolan, träning & grejer.  det funkar inet såhär :S
Måste nog fan in till skolan idag tom :( buhu, prata med Morgan.. Men jag kom nyss upp ur sängen ;/ Helt trött & snurri, illamående idag med, fast långt ifrån som det var igår :P tur ju! ;S  Känner mig helt stressad också, för alla jevla prrov :(:( Jag kan säga att jag känner mig slutkörd, orkar inte med ett jota.
Men jag mååååsteeeeee - ännu värre. ;(
ska ringa syo:n nu med, höra om hon kan kika morgans schema ;S men palla.  daaah :(
Buhu, jag tycker synd om mig själv.
Jag är sämst, bara att konstatera.

lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Nicole Kidman

I want to say - thank you for this!

Postat av: Sigmundoline

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-09-16 @ 08:44:58
URL: http://sigmundoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback