Morgon; Onsdag.

Som vanligt så somnade jag inte förräns närmare två inatt ;/ Det är så himla dryygt ^^ . Så är man skittrött på morron med, lättirriterad och grinig.
Men kom väll upp imorse ändå.. Som tur är :P hehe, fick skjuts idag igeen :D Av min kära mor ^^, det är sköööönt :D

Har socialkunskap nu, fram tills 9.30.. Det funkar.. Inte så jobbigt .  :P Fast jag skulle ju mycket hällre varit hemma :P  Men aja, har bara biologi efter det här, men ska vara hos dietisten 10.30 :P hehe så det blir inte heller så lång lektion, så slutar mkt tidigt idag :D
Ska upp till mormor&morfar sen, för mammi är där, så får väll hon skjutsa hem mig eller nåt...
Mmmmmm, när jag kommer hem tänker jag sooooooooooova^^^
that's it.

lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback