Mm natt :) Det bästa :D

Nätter är ärligt talat det mest bästa (:
Så himlans underbart ;D
Man har ignetnting att koncentrera sig på förutom det man vill göra :D
Och just nu lyssnar jag på musik <3
fruktansvärt partysugen :D Jag längtar tills nyår :D  Det ska bli nice ;) Vill a med baby då :) Får se hur det blir med det :D

Jaja, jag  vet att jag komemr vara gryymt trött imorrn :P Men detär sånt man får ta :D  hö hö Är inge trött just nu iaf :P fast kanske blir när jag väl lägger mig i sängen och kikar tv :P Hopaps det, så man får lite söömn :p

Hmm long day to come imorron :D

Jag saknar fredde så himla mycket :( jag ringde han vid 12 för att säga gonatt och bara prata med han <3 Men mobilen var avstäääängd :'(  buhu. Stackars mig. Jag läängtar verklige efter han!  :(
Det bästa är ju att jag får pussa på honom redan imorrn :D 

aja, nu är klockan snart halvtvå, så jag kanske borde dra mig :P
HAHA 
har hållt på att bryta bort en klack på min sko i typ en halvtimme :D 
HAHAHAHA
tappat den andra (fast det  var inga höga skor, utan sånna med låååg klack lyckligtvis) :D   Så nu ska jag kunna använda dom igen utan att gå som ett jysk med centimeter längre ben på högersidan :d hahaha
kostade typ 350 spänn att klacka om :S Så jag fixade det själv  istället genom att ta bort  den andra meed :p HAAH va ekonomis jag är :D
HAHAHA fyfan va reeetard :D Nää nu folks tror jag det är cityakuten på tv :D Så hade tänkt å dra mig :D

GONATT FOLK's :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback