Lediig ;) ^^,

Jaoo  :) Alltid lika sköönt ^^
Vakna först kl 7.40 hah men då blev jag typ sur på mig själv
(för jag hade sett fram emot att få sova ut) haha så jag tvinga mig själv att somna om :D Vaknade igen runt 10 :)
Har plockat lite (: pluggat lite, eller s k a väll plugga lite :P Håller på med lite engelska nu :)

Vid 5 ska vi hem till mormor&morfar och äta :) Det ska bli trevligt, det känns som det var läängesen jag träffa dom nu :/:(:) Annars så blir väll dagen lugn ^^ Inte så mkt att göra , egentlgien (:
Men aja.
Tänkte väll hoppa in i duschen snaart (: Äta nåt kanske :P


Ikväll vet jag fortfarande inte riktigt hur det blir :S party skulle va nice ;) Men mysmys med Hunney skulle vara minst lika perfekt ;)

lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback