Känner mig helt dööd

joviissst, ÄR helt död kan jag lova ^^ Och jao, visst hade jag väll kul igår ;) Så lite får man väll ta :D Men såhär, jag menar SÅÅÅ kul hade jag inte :O :S Haha


Mm, men jaavars. cillan, tequila & x-cider x-mas edtition  :D wiieo



Jagblev lite orolig för folket här hemma.
Men vi åkte runt 11 :) Hem till adde  (:
Vet inte riktigt, men jag gick därifrån till stan, vette fan hur jag hittade, men så himlans lång  tid tog det inte iaf :D
Träffade älskling utanför Nivå som nyss stäängt ;) Sen åkte vi hem till han med 20 över 2 bussen :P

Imorse vaknade vi, heelt döööda, typ fortfarande fulla  :P  ^^
Segade runt. Haha jag låg på sängen och kollade Idol.reprisen och babe satt vid datan :P haha  helt mobb ^^
Sen gick jag ner och lagade mat till oss :) ^^, Tänkte att vi kanske skulle må lite bättre då iaf ;D
Det gjorde vi väll :P haha men orkade inte resa oss, utan blev sittande vid bordet hur länge som heelst :P

Sen blev det lite meer data & tv tittande :P
aja, helt ok :) Jag fick ju vara med älsk iaf :) ^^,
Sen duschade vii ;) det var niice ^^ ;)

Kom kanske hem vid 5 ? Gjorde inte mkt, kolla tv, sjunde himlen och grejejr (:
Sen  nu är det emkmånaden på tv :) Den är kul ;D

Men goosh, jag känner mig verkligen heelt sjuk ;/ buhu - ringde till hunney nyss, men så var han och kolla fotboll me grabzen fortfarande .  ;(
Aja. Jag säger då det, MYSKVÄLLAR^^ som i fredags :)  is the shiieet  ;D
(slipper man må dåligt iaf)

Då myste jag & hunney en massa, var lite familjekväll här hemma, så vi spöade resten av familjen på "familje geni"  haha sen gick vi och köpte godis :) Kollade på pirates 2 :)
Var vakna tills långt efter tre, det varså himla mysigt^^ gullade&pratade  en massa  (:
Allmänt hög "stanna världen en stund- faktor"   =)
Låt mig få vara tillsammans med den pojken i all evighet <3

lördag förmiddag så hjälpte han till och fixa lite här hemma, det var en massa ommöblering som skulle göras, mamam och jag var r väldigt kvinnliga och lyfte inte ett finger, haha så han, david, erik och eriks kompis simon fick fixa ;) Haha, men så gjorde mor och jag frukooost  istället ;)
Ner på stan sen, träffa pappa sara anna, så gick vi och ååt :)
Mm, sen till guudis-tääjm ;)

Jaa, efter det så var det ju hem som gällde :P började fixa iordning mig och så :P

men aja, nu ska jag nog lääga ner för stunden, kommer inte på nå vettigt att säga :P


lateeer (maybe) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback