JUL-längtaaan <3

Julfavoriter
Favoritjulsång: I don't want a lot for christmas
Favoritjulprogram: kalle ankaaa :)
Favoritjulfilm: Ronny & julia ^^, jukalender för ett par år sedaan ^^; soo sweeeet :D
Favoritjuldoft: vet inte riktigt :)
Favoritsak att göra under julen: pyssla & dona :) spela julmusik och dricka julmust :D 

Jultraditioner

Vilka färger dekorerar du din julgran i? I år ska jag ha en egen gran på mitt rum :D har jag bestämt, så det kommer väll en bild :D har inte ritkgit bestämt än :D
Vad äter du till julmiddag? typ det mesta :D
Går du till kyrkan på julafton? Nope, men det skulle vara mysigt dock :)
Vad gör du under högtiden? Kalle, äter massa mat, öpnnar julklappar och umgås ^^,
När sätter ni upp julgranen? typ tre till fyra dagar före jul
Brukar du dekorera fönstren eller självaste huset med ljusslingor? Nej, bara
 adventsljusstakar eller stjärnor :D

Detta år
Kommer du fira med familjen? jaa :]
Kommer du gå till kyrkan? Nej
Kommer du baka? JAVISST :D
Kommer du ge bort julklappar och julkort? juklappar :) julkort är inte riktigt min grejj :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback