Jag kämpar på!


Och tycker därför att jag är  väldigt duktig ^^
Men det var förståss himla onödigt att glömma handledningen i skolan..
Men men, sånt man får ta,
Det blir alltså till att skriva resten imorrn på lektionen, kanske efter skolan då .Beror på hur effektiv jag är.
And I better be.





Jag ääär trööööttt
har sovit genomsnitligt mindre än 5 timmar per dygn hela veckan, känenr mig dessutom stressad över en massa, skola samt att det är STÖÖÖKIGT ÖVERALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
var tvungen att ta en paus i mitt skrivande och röjja i mitt rum, för jag började typ grina när jag gick in där för jag kände mig så trött, och allt bara känns såå drygt ^^ :S
Jag läängtar till min sän, men inte kommer jag kunna sova nu eller, kommer ligga och tänka på allt jag behöver göra, som jag borde göra istället för att ligga där.
men Sofia-MEGA-nörden kommer väll somna tillslut och se ut som henne, heelt ful& utmattad.





Med tanke på fuuul, fatta hur ful jag känner mig för tillfället :S
Jag borde ha duschat ;S Men naaaaah, hann inte .
När nu börjar jag grina igen. Så nu komemr jag känna mig vidrigt ful hela dagen imorgon, för tro inte att jag kommer orka kliva upp och duscha. Jag blir bara tröttare och tröttare för varje morgon.

Jag har iallafall packat allt, iidrottskläder etc, så jag slipper yrra runt och göra sånt imorrn med ;S
sheet, jag orkar inte alls nå mer.

Typ såhär känner jag mig, som ett äckligt nervvrak.



Något possitivt:
















Jag här ätit där.



Ååååååååååååååååååååååååh. Jag vill inge meeeeera, ska fan sova bort hela helgen, alla skolarbeten och gerjjer, Sova fram tills studenten som jag stolt tänker ta ändå, för känns typ som jag kämpat så mycket så det räcker, inte nyttigt att kämpa meer.
Ska leja någon som fixar betyg åt mig. Kosta vad det kosta vill.

fan åt helvette. :(

Sofia är suur. That's it.




kill yourself or get over with it!

 

JAG HAAAAAAAAAAR ALLDELES FÖR GULA TÄÄÄNDER OCH JAGHATAR TANDLÄKARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback