Jag älskar dig <3

Ja ni, ny vecka nya tag.
Var bara hemma igår, för jag kände mig så deppig över att jag slösat bort hela söndagen genom att vara så slöö, höhö, dessutom var jag helt efter, fortfarande sliten ;S
Sov tills halv 12 typ, eller vilade, orkade inte ens resa på mig.
Men aja, på eftermiddagen sen var jag med älsk :) he's the one.
Det var mysigt som alltid ^^,
Han följde mig hem runt 9 :)
Jaoo :)

Sen på kvällen igår så pluggade jag lie, sen kollade jag gamla filmer från när jag var liten, och somna sedan runt halv 12 efter jag kollat ett tag på Eva & adam - stulna biffar och förlorade kyssar  HAHA  hur nice är inte den då? ;) egenligen..? :D  yeah :D
Eva & Adam

Imorse var jag pigg när jag skulle upp :D  thank god!
Fast dagen har varit skit, och inte har jag hunnit träffa älsk heller  :(

Sen så har jag ju försökt mig på mattematik en massa ;/ men det är endast skit det med .


Jag menar, vem orkar. buhu. GUD ge mig styrka. ;/     :'(    x10 0000

Ja ja. Nu blire väll lite mer matte kan jag tänka, bara en vecka kvar tills nationella :) Och jag menar, jag måste ju scora iaf ett  par päng för att kunna vila i frid i min kommande grav.

jaa ni gott folk.  jag säger då det .

Sicka problems (not)

anyway. imorrn är det biologi prov. har sovmorgon tills 9.50, och det ska bli sköönt ^^ Jag älskar att ha en massa tid på morron att bara mysa :D haha dvs om man inte sover längre då :P  ** 
Aja, kanske borde försöka göra något mer nyttigt nu ;:)
Som att kolla Lizzie McGuire, dricka julmust & räkna matte :D
Kan inte bli såå mkt bättre ;D



Imorrn äre mjukis-byx-dag. I fell it.




puss gonatt alla nierdar ;D

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh, fyfan vad jag hade det där limits-helvetet i matte C...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback