helgen slut: review ;)

Jaaa ni ;) Så var helgen redan slut :( buhu, alltid ska det gå så himlans fooort ;/ men helgen har vart mys iaf :) <3

Fredag: slutade tidigt :) Åkte hem, damsög mitt rum & grejjade lite :)
Sen fixade jag iordning mig lite :) Gick och träffa baby på kvällen :) Så gick vi till ica och köpte gooodis :D  naah ^^ ;D  Hehe, sen var jag tvungen att dra hem och ätaa innan älskling ville in och kika lite på nattinnebandyn :) Så vi åkte tio bussen dit :)
Träffade ltie roligt folk ;) Såg fula utklädda människor ;D haha
fast vi åkte tio i elva bussen hem :P för vi hade det itne sååå kul :P haha
Hm åkte hem, myste med film och vårat godis :)

Lördag:  Vaknar  bredvid älsko <3 det underbaraste som finns :) Ligger och myser lite, Sen skulle han på hockeyn klockan halv tre :) Då åkte jag till pappa och gullade ltie med Sara :) Det var välddans trevligt ;D  Tog 6 bussen in till stan,  gick upp till fredde som var hos hans farmor&farfar :) var kvar där ett tag :)  Kollade tv åså :)
Åkte buss hem till mig, så hämta jag lite prylar , så gick vi hem till baby ;)
Hmm , jaa, så var vi där :) Trevligt tervligt :) poppa popcorn, åt godis och choklaad <3 haha baraföratviärtjockisar : D
Gick och la oss seeent, kolla på wallander :) <3<3

Idag: Vakna runt 11 ^^ Åt frulle :D HAHAHA Sen gick vi upp igen kollade på BORAT haha sjukt kul;D
haha, sen kom lite folk hem dit, fikade gjorde vi, Blev kvar där tills 6 typ, gick hem, skulle vi åka till mormor&morfar och äta :) det var trevligt ^^
 :D  Mm, kom hem typ halvåtta, har duschat och grejjat lite :P
Känner mig verkligen inte taggad för skolan imorrn :p inte på något sätt :P haha men det ska väll gå :P
haha, aja, det ska iaf bli tomt att sova utan min sötnos inatt  :( men men . Får träffa han imorrn igen ju :P


Känner för lite party nästa helg, mamma & david ska boort :) Så hoppas jag kan fåiväg min lillebror så jag kan ha lite förferre ;D jaaa så kul :D  men men, dår de ;D


den här veckan:
två prov
  - matte
  - geografi
inlämnngsarbete á 5 sidor TEXT
  - socialkunskap

buhu, stackars mig

aja : :) Nu ska jag fixa min skoor som jag ska ha imorrn :p dom rä lite skitiga :p haha
hmm aja
solong suckeeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback