Heeelt knäckande daag ;S

Ååh orkar inget meera :(
Buhu, men har fått en massa jobbiga saker uträttade idag iaf :D det är ju possitivt :D

Me nbörja med att jag var jättetrött  :( För kunde inte somna förräns efter två igår natt :( upp sju imose, fick skjuts av mamms till skolan :D ^^ det var skönt, slapp åka trökiga bussen :P
Var på soc.kunskapen för första gången på typ 5-6 veckor.
Prata lite med han så allt ordnar upp sig :D
Sen har jag ju haft fysikprov med, och det är ju ett kapitel för sig. :S

Annars har väll dagen flutit på ;)
jag och älsk var upp till farmor ett tag med efter skolan och fikade (; Det var mysigt ^^
Sen åkte vi hem till baby så laga han mat till mig ^^, Naaah ;D
Gick väll hem vid tio nån gång.. Jag är megatrötter :S
Så himla mycket att göra med , men noll energi.
ja ja ;D
Anyway. Imorrn ; skola för hela slanten ^^
Better get started så ja kan ta mig till sängen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback