Film om mig ? :D

Vad skulle filmen om ditt liv heta?

jomen visst äre så.  eller nåt sånt.
Vem skulle spela dig?
Vet inte, ganska svårt, men om jag skulle välja så skulle det få bli TAYLOR i OC :D för hon är grymt snygg ;) Om jag skulle bli äldre i filmen skulle jag vilja se ut som Nicole Kidman :)

…och vilka skulle spela personerna i din omgivning?

Cillan skulle få spelas av Mischa bara för att dom är otroligt lika ;) och fredde skulle isf få spelas av adam brody ;) Han är typ den ändå som når upp skapligt till freddes nivå ; dessutom tycker jag dom är ganska lika också :O bara det att fredde är ljus...  
sen kommer jag inte på nå mer direkta, men :
- Om helena skulle va med skulle hon spelas av Cameron Diaz, för båda dom är det lite tempo i ;)

Hur skulle omslaget se ut till din film?

"´jag" skulle posera i nån ful pose :P
Hur skulle den börja?

Typ när jag vaknar eller nåt :P
Och slutligen… skulle den sluta?
Det vet jag väll inte än? eller ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback