22.00

Efter skolan tog jag bussen hem till Hunney (: Vilket alltid är lika underbart mysigt ^^ <3
Vi åt glass  ;D kolla tv :D nice ^^ ;D 
Sen skulle han på teorin, så jag tog bussen med han till centrum (: Å bussen därifrån till mig ;)
haha lat jevel jag är :P
Kom hem var klockan runt halv 5. bara!! hur tidigt dom hällst! men det var bara för att jag slutar tidigt på onsdagar ^^, :D  mycket nice ^^ 
Aja, kom hem,plugga fysik (: 
Har gjort det i princip hela tiden fram tills 8 lr nå.. fast det känns inte som man kommer någon vart ;S 
anyway.. 
Kikade inteOC idag, bara på slutet. aaah va spännande det är! Önskar att jag sätt heeeeeeeeela.
men dum som man är.. daaamp. ^:P  aja, går ju att fixa så man får se det ändå :P
jao så det var bra... 
Funderar om jag ska kika DHW nu ?  om jag orkar .. 
Nyss duschat å grejjat, har inget att göra känns det som, och älsk  är på träning ..  :/
Hm aja. kanske ska sova om ett tag ändå, så lång dag imorn!
kommer inte komma hem förrän 20.30 typ ;S 
fast så blir man ledig hela fredagen istället ;)
Hoppas jag får en massa plugg gjort och inte slösar på tiden.. Skulle ju inte vara bra, för jag känner mig redigt stressad..  :( naaah ^^ palla med ;) haha aja ,  jag tror det ordnar upp sig ;)
imorrn: biologi, geografi matte, soc.kunskap, kanske inte blir allt för jobbigt ändå. slutar kl 4, sen måste va på skolan klocka 6 igen (:  ; D 
Ska hämta min cykel imorrn med, som har varit på lagning :P haha så det blir väll till at t CYKLA ;S hem imorrn då :P hahahahaha    åoh my vad jag började tycka synd om mig själv helt plötsligt :P
Fatta kallt!!!?
doesn't mather. 
helt plötsligt började morgondagen kännas jättetung :(

ååå gud; låt mig sova förbi skolåren .


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback